.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علی آبادی جایش را به سعیدلو داد

محمد علي‌آبادي از سازمان تربيت‌بدني مي‌رود. اينطور كه به نظر مي‌رسد اين خبر را بايد جدي گرفت هرچند عده‌اي هنوز بر اين باور ند كه علي‌آبادي در ساختمان سئول باقي خواهد ماند اما با توجه به آنكه محمود احمدي‌نژاد در دولت نهم روي اين دوست نزديكش به عنوان وزير حساب باز كرده بنابراين احتمال اينكه حضور علي‌آبادي در ورزش تنها محدود به رياست كميته ملي المپيك شود، زياد است.

به گزارش سرویس ورزشی جهان ، فهرست كانديداهاي اصلي وزارتخانه‌ها و معاونت‌هاي رياست جمهوري در دولت دهم از سوي هيات مشورتي رييس‌جمهور جمع‌بندي شده و به آقای احمدي‌نژاد ارايه شد .
علي‌آبادي از سازمان تربيت‌بدني مي رود

علي‌آبادي از سازمان تربيت‌بدني مي رود و به عنوان يكي از وزراي احتمالي كابينه دهم به مجلس معرفي خواهد شد.
سيدجلال يحيي‌زاده، نماينده تفت و ميبد گفت‌:

تا اين لحظه حضور آقاي علي‌سعيد‌لو در سازمان تربيت‌بدني قطعي است.

البته آقاي احمدي‌نژاد نشان داد كه همواره در دقايق 90 ممكن است تصميمات خود را تغيير دهد.
به گفته وي ،علي‌آبادي پس از رفتن از سازمان تربيت‌بدني به عنوان يكي از وزراي احتمالي كابينه دهم به مجلس معرفي خواهد شد.
پيش از اين نيز اخباري دال بر معرفي علي‌آبادي به عنوان وزير نيروي كابينه دهم مخابره شده بود.


محمد علی‌آبادی پس از مدت‌ها سکوت که در پی ناکامی‌های متوالی تیم‌های ورزشی ایران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری رخ دادند و چاره‌ای غیر از دور شدن این مقام مسئول از تیررس رسانه‌ها باقی نمی‌گذاشت،

اما براي اهالي ورزش خيلي جالب خواهد بود اگر بدانند، رييس‌شان كه عملكرد درخشاني در بخش نتايج ورزشي حداقل در المپيك و مقدماتي جام‌جهاني فوتبال نداشته، براي اداره چهار وزارتخانه مهم ديگر مناسب تشخيص داده شده است.
علي‌آبادي از نگاه هيات مشورتي توان ابقا در ساختمان خيابان سئول را دارد، اما در عين حال او مي‌تواند به وزارت راه‌وترابري و يا وزارت مسكن و شهرسازي هم كوچ كند، جاهايي كه طي سه سال اخير هر گاه ورزش به مشكل مي‌خورد احتمالش در رسانه‌ها مطرح مي‌شد، اما شاهكار علي‌آبادي قرار گرفتن در فهرست دو وزارتخانه مهم نفت و نيرو است كه معمولا قدرتمندترين مديران يك رييس‌جمهور راهي اين دو صندلي مي‌شوند.
اين رخداد، خود اوج اعتقاد و اعتماد احمدي‌نژاد و اطرافيانش به علي‌آبادي را نشان مي‌دهد، اما به راستي يك نفر مي‌تواند اين همه تخصص و قابليت در حوزه‌هاي بسيار متفاوت داشته باشد. به نظر مي‌رسد اين نقطه ضعف ليست مشاوران احمدي‌نژاد باشد كه براي چندين مدير، حوزه‌هايي بسيار دور از هم را پيشنهاد داده‌اند.

كانديداها به خط شدند

از مدت‌ها قبل گمانه‌زني‌ها در مورد جانشين محمد علي‌آبادي مطرح شده بود. نفراتي مثل محمد يزداني‌خرم، علي سعيدلو، حبيب كاشاني، مهرداد بذرپاش، محمد دادكان و اميدرضا واعظ‌آشتياني به عنوان اصلي‌ترين گزينه‌ها براي تصدي پست رياست سازمان مطرح شدند اما هر چه دولت نهم به روزهاي پاياني‌اش نزديك مي‌شد اسامي نفرات ديگري هم به اين ليست اضافه مي‌شد نفراتي مثل محمد رويانيان رييس سابق اداره راهنمايي و رانندگي و حميدرضا آصفي سفير سابق ايران در امارات و مهدي هاشمي قائم‌مقام وزارت راه و ترابري و سرپرست فدراسيون تيراندازي. اسم هركدام از اين نفرات در مقطعي به عنوان گزينه اصلي مورد نظر محمود احمدي‌نژاد مطرح شد. با اين همه، سايت خبري شبكه ايران - كه وابسته به موسسه مطبوعاتي ايران و نزديك به دولت است - ديروز در خبري اعلام كرد كه هيات 10 نفره مشورتي رييس‌جمهور براي انتخاب نفرات كابينه به جمع‌بندي نهايي خود براي رياست سازمان تربيت‌بدني رسيده و محمد رويانيان و علي سعيدلو را به عنوان گزينه‌هاي نهايي اين پست به احمدي‌نژاد معرفي كرده. البته اين سايت خبري به نقل از محافل ورزشي مدعي شده كه شانس سعيدلو براي احراز اين پست بيشتر از رويانيان است

اما روزنامه جام‌جم در شماره ديروز خود اعلام كرده كه رويانيان رييس سازمان مي‌شود. نويسنده جام‌جم در گزارش خود به اين نكته اشاره كرده كه رييس سابق اداره راهنمايي و رانندگي برنامه‌هايش را براي اداره ورزش كشور به رييس‌جمهور ارايه كرده و حتي چند تن از معاونانش را هم انتخاب كرده است.

جالب‌ترين نام در ادامه گزينه‌هاي سازمان ورزش سردار رويانيان، رييس پليس راهنمايي و رانندگي كشور است. چهره خبرسازي كه بالاخره در آستانه بازنشستگي، زمزمه‌هاي پيوستنش به بدنه دولت با اين ليست جدي‌تر مي‌شود.

گفته مي‌شود در صورتي كه رويانيان رييس ورزش شود، مصطفي آجورلو رييس اتحاديه فوتبال و مسوول ورزش شهرداري تهران به عنوان مدير‌كل تربيت‌بدني برگزیده می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.